• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Najnowsze treści autorstwa SandDiuna

  1. SandDiuna

    Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

    Warto wrócić do gry na tego miska?
  2. SandDiuna

    Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

    Nie gram od pół roku, czytam co piszecie, I nasuwa się jeden wniosek. Wszyscy mają mieć po równo, kijowo ale po równo. Podziwiam was że dalej tutaj tkwicie. Ja odpuściłem i mam się rewelacyjnie
  3. SandDiuna

    Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

    Tylka nie urywa, w sumie jak cala ta gra ostatnio. Nic ciekawego nic porywajacego
  4. SandDiuna

    Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

    2 piętro na s2. I oczywiście zysk....zbiera sie na wymioty Edit wszędzie 2 piętra i nic za to pełno zyskow
  5. SandDiuna

    Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

    Bardzo mnie się to podobuje 3x 1 piętro 3 swiaty. 3 x cudowny wspaniały tak bardzo potrzebny i wyczekiwany zysk portalu. Mogli podmienić za zyski te artefakty A nie części biblioteki. Super zmiany naprawdę mi się podobaja
  6. SandDiuna

    Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

    Czyli nie ma artefaktów?
  7. SandDiuna

    Dyskusja o Jesiennych Zodiakach

    Ok, moj blad sprawdzalem rano dostalem o 14, jednak jest
  8. SandDiuna

    Dyskusja o Jesiennych Zodiakach

    JA tez od paru nie dostaje, naprawde pierwsze co sprawdzilem to byl spam. Chyba na feniksa juz nic nie dostalem
  9. SandDiuna

    Dyskusja o Jesiennych Zodiakach

    Nie do wszystkich dotarl mail...
  10. SandDiuna

    Dyskusja o Jesiennych Zodiakach

    Ale ten miś jest lichy
  11. SandDiuna

    Zmiany w turniejach