• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Brak waluty...

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser5758
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser5758

Guest
Hej ;)

Czy mieliście kiedyś problem z waluta eventowa ? W sumie odkąd gram czyli od maja tego roku, takowej nie otrzymalem ani razu. Support mi pisze, że jakaś blokada antyspamowa mogła spowodować to, że w ogóle nie została do mnie dostarczana wiadomość z kluczami, nie wiem skąd coś takiego z innych witryn dostaje normalnie wszysktie maile. Odznaczalem i zaznaczalem na nowo te zgody wszysktie nie pomogło to wcześniej jak i w tym evencie, teraz dodatkowo zmieniłem platformę z Gmail na Interię( może tutaj coś było nie tak). Przychodzi wam coś dodatkowego na myśl? Niby to tylko 100, ale zawsze coś akurat przy szopie planuje powalczyć o dwie podstawki ;)
 

blazius1

Paladyn
Ja przestałem grać w eventy, a maile przychodzą i przychodziły zawsze.
Także nie zniechęcajcie się.
 

Deleted User - 198835

Guest
Odkąd uczestniczę w eventach i wiem o tych mejlach , czyli od 2017 roku , to zawsze część graczy nie dostawała tych mejli , warto jednak walczyć o takiego mejla
Niby 100 waluty , ale wczoraj po otrzymaniu tego mejla i odebraniu waluty to za nią losowałem nagrody - w pierwszej kuli było następne 100 waluty , potem 2 nagrody dnia były i wszystko za te jedyne 100 waluty z mejla (trzeci budynek wpadł wieczorem z waluty którą zdobyłem za zadanie a chciałem trentów , czyli ciężka jednostka walcząca wręcz z koszar)
@blazius1 warto chociaż wykorzystywać te waluty , bo nagrody zwykłe są przydatne , tak , jak na przykład : wojska , PW , czy pakiety Antycznej Wiedzy , albo karmy i inne niby drobne , ale przydatne jednak :)
 

Ovocko

Rycerz
Ja dostaję maila, ale waluta mi się nie nalicza po kliknięciu w linka.