• Drogi czytelniku forum,

Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Wyniki wyszukiwania

1. clint eastwood

Zmiana w tworzeniu budynków w Akademii Magii

No jedyna nadzieja że developerzy gry nie powprowadzaja wszystkich tych waszych propozycji zmian i "ulepszeń" bo wyjdzie tak jak ze zmianami w cudakach. I ciekawe kogo, tow. Maguzzi masz na myśli..
  2. clint eastwood

Ja też jestem początkujący. Jak wydłużą działanie wzmocnien wojska z 5 dni do 3 tygodni to każdy zyska i początkujący i kończący. I teraz uwaga: złota myśl będzie: Gra nie powinna promować ani starych graczy ani początkujących. Gra powinna promować graczy aktywnych.
  3. clint eastwood

Inwestowanie Antycznej Wiedzy / Punktów Wiedzy w Antyczne Cuda

Miałem na myśli i pw i aw. Nie dasz rady dopasować gry do oczekiwań i zachcianek każdego. A co do run i zapełniania koła to są jeszcze uszkodzone odlamki run. Nie ma potrzeby moim zdaniem blokowania czy strumieniowania pomocy swobodnej i radośnie nieograniczonej od innych graczy. Chyba że...
  4. clint eastwood

Czy twórcy psują nam grę? Proszę porozmawiajmy

Nie wiem jak teraz ale jakis czas temu zauważyłem że reklamy na kompie trwają kilka sekund dosłownie a w tym samym czasie na telefonie w apce nawet 30 czy 45 sekund. Rzadko loguję się do gry z kompa. Bardzo rzadko. To co to niby ma być? Jedni gracze klikają i czekają kilka sekund a inni się mają...
  5. clint eastwood

To może zróbmy inaczej. Niech wszystko - częstotliwość wpadania budynków itd.- niech wszystko zostanie po staremu. Nie rozdrabniajmy się. Niech tylko wydłużą czas trwania wzmocnień. Np. Do 3 tygodni. Wtedy każdy kto gra ("aktywnie uczestniczy w grze" ::)) machnie wszystkie prowincje co tydzień i...
  6. clint eastwood