• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Antyczne Cuda

  • Rozpoczynający wątek CeZiK
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witajcie, przychodzę z pytaniem czy opłaca się zbudować Sanktuarium lub Wielką Dzwonnicę?
 

DeletedUser

Guest
Wszelkie cuda ludzkie lub elfie sobie możesz odpuścić. Jedyne sensowne to na razie krasnoludzie hale.
 

DeletedUser

Guest
Dzięki za odpowiedź. Mam jeszcze pytanie co do wojska. Jakie jednostki najlepiej szkolić tj. Paladyn i Kapłan czy lepiej Paladyn i Cerberus? Do tej pory szkole jedynie "Paladyn i Cerberus".
 

DeletedUser

Guest
Nie znam się zbytnio na walce ludzkimi. Gram tylko elfami, więc ciężko mi się wypowiadać nad bitewnymi umiejętnościami tychże. Ale ja bym szedł na składy mieszane, zależne od wroga. Przykładowo dość wredni dla elfów są zazwyczaj Nekromanci, zaś za cenę strat można je bardzo szybko wyeliminować właśnie cerberami. Kapłani sami w sobie nie są źli i mogą robić za wzmacniaczy dla silniejszych jednostek, więc kwestia doboru wojsk jest zazwyczaj dość płynna i zależy od tego z kim walczysz, a nieraz także jak się przeszkody terenowe na mapie ułożą :)
 

DeletedUser363

Guest
Też osobiście gram tylko elfami, ale produkuję wszystkie jednostki. Każda ma swoje plusy i minusy, a większa ich różnorodność to większe możliwości do kombinowania. Zwłaszcza w późniejszym etapie gry ważna jest różnorodność, jak już będą poulepszane jednostki w prowincjach. Ja bym na Twoim miejscu produkował wszystkie, a dobierał w zależności od potrzeby. :)
 

DeletedUser

Guest