• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Dyskusja o aktualizacji 1.84

Ethel

Rozbójnik
bardzo cieszę się, że można pominąć animację w turnieju na apce... ale.... czy dobrze zrozumiałam tą informację: że jak pominę animację to nie zobaczę swoich strat wojska? bo pomimo tego, że gram od roku to ta informacja sporo mi daje na planowanie kolejnych bitew...
 

Hassano

Łucznik
A ja bym sie chciał dowiedzieć czy trwają jakiekolwiek prace nad zmianą systemu wystawiania ofert u kupca?? Strasznie irytuje mnie klikanie 50 tych samych ofek podczas wystawiania i zbierania.. taka kolejna mała zmiana a ile by dała..
 

jarq

Community Manager
Zespół Elvenar
A ja bym sie chciał dowiedzieć czy trwają jakiekolwiek prace nad zmianą systemu wystawiania ofert u kupca?? Strasznie irytuje mnie klikanie 50 tych samych ofek podczas wystawiania i zbierania.. taka kolejna mała zmiana a ile by dała..
Coś tam jest robione w ogóle z kupcem, więc pewnie to też, ale kiedy zostanie prowadzone tego na razie nie wiemy.
 

DeletedUser174

Guest
Cieszy mnie, że negocjacje z tymi niedobrymi drzewami zakończyły się pomyślnie ;)
mnie tez... to bardzo ważne było. Domyślam się że to musiały być "twarde" negocjacje...

Coś tam jest robione w ogóle z kupcem, więc pewnie to też, ale kiedy zostanie prowadzone tego na razie nie wiemy.
Drago już rok temu coś wspominała o temacie kupca... aczkolwiek ja się boję o efekt końcowy. O wiele istotniejsze moim zdaniem jest pytanie co zostanie wprowadzone... na szczęście nic nie wiemy wiec możemy żyć w błogiej nieświadomości

@jarq a jaka jest odp na pytanie @Ethel... bo szczerze to mnie tez intryguje ta kwestia

a druga sprawa to oczywiście brak jest jakiejkolwiek informacji o opcji wiadomości. I szczerze nie rozumiem dlaczego tego jeszcze nie ma... i zastanawiam się jak brak koperty tłumaczą w ig... apka ma już prawie 2 lata