• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Duplikat Forum bractwa

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser2868
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser2868

Guest
Witam,
jestem początkującym graczem ale już mam kilka rzeczy do zaproponowania. Jak już było to przepraszam ale nie znalazłem. Przede wszystkim forum w grze bo nie ma takiej opcji albo jestem ślepy. Wiadomości i czat są w porządku ale mogą służyć tylko do wymiany zdań w danej chwili. Cały czas do bractwa przychodzą nowe osoby a nie oszukujmy się mało kto zagląda na to forum i mało kto czyta poradniki, ciężko odpowiadać nowym w kółko na te same pytania więc jak by w grze było forum można było by zamieścić jakieś poradniki i odsyłać do nich nowe osoby. Plus jest też taki że mniej osób się zniechęci na starcie co też przekłada się na zysk;) Po drugie można było by zamieszczać różne informacje które dotarły by do osoby która nie logowała się np.2 dni bo nie znikają jak te na czacie. Reasumując nowej osobie dużo łatwiej zaaklimatyzować się w grze/bractwie z opcją forum, bo forum ma jakąś historię a graczom z dłuższym stażem też bardzo się przyda. Forum można było by przenieść z Plemion przecież to ta sama firma więc dodanie ikonki i podpięcie skryptu forum z plemion to chyba nie jest niewykonalne.

Pozdrawiam i z góry dziękuję :D
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

jakub357

Łucznik
Bardzo by się przydało - coś jak na plemionach. Zapewniłoby to lepszą organizację bractwa i integrację. A także umilałoby czas i mogło służyć niesieniu pomocy.
Koncept umieszczania informacji z bractwa tutaj, na forum, nie przyjął się.
 

DeletedUser626

Guest
Znajduje się wśród pomysłów odrzuconych przez projektantów, było również na tym forum. Zamykam jako duplikat.