• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Kupiec - możliwość cząstkowej realizacji oferty.

Czy jesteś za wprowadzeniem możliwości cząstkowej realizacji oferty?

  • Tak.

    Głosy: 3 37,5%
  • Nie.

    Głosy: 5 62,5%

  • W sumie głosujących
    8

Cyfral.pl

Wędrowiec
Część graczy chcąc zwiększyć szansę realizacji swojej oferty rozbija ją na mniejsze części. To zaśmieca rynek.
Zamiast 15 takich samych zleceń po 1000 jednostek wolałbym jedno za 15 tysięcy. Ważne, żeby mali gracze mogli sobie wymienić małą liczbę surowców, realizując to zlecenie cząstkowo.
Tak jest na prawdziwym rynku, choć tam jest jeszcze kolejkowanie zleceń o tej samej wartości. Ale może nie wszystko na raz.;)
 

Mighty Garoth

Tancerz ostrzy
Bardzo fajna propozycja.

EDIT:
Niestety zmieniam swój głos na nie w związku w poniższą dywagacją @chris07070707. Nie wziąłem takich aspektów pod uwagę patrząc troszkę zarówno egocentrycznie jak i w taki sposób że innym będzie łatwiej ściągnąć tyle ile potrzebują towaru, ale faktem jest że Ci najmniejsi mogą mieć problem, pomijając już kwestie "szalonych numerków ilościowych" wystawionych towarów.
 
Ostatnia edycja:
Część graczy chcąc zwiększyć szansę realizacji swojej oferty rozbija ją na mniejsze części. To zaśmieca rynek.
Zamiast 15 takich samych zleceń po 1000 jednostek wolałbym jedno za 15 tysięcy. Ważne, żeby mali gracze mogli sobie wymienić małą liczbę surowców, realizując to zlecenie cząstkowo.
Pomysl mi sie osobiscie nie podoba. Obawiam sie, ze wprowadzenie takiej zmiany spowodowaloby wrecz pogorszenie sytuacji mniejszych graczy. Dlaczego ?
Przy identycznym przeliczniku (zalozmy, ze bedzie to 1:1) wieksze oferty maja wyzszy priorytet, czyli pojawiaja sie wyzej na liscie. Mozliwosc czastkowego skupowania ofert spowodowalaby pewnie, ze duzi gracze wystawialiby naprawde gigantyczne oferty, a wtedy nawet srednia oferta sredniego gracza nigdy nie mialaby szans pojawic sie gdzies w okolicach szczytu listy ofert. A mali gracze ? Nie mogac znalezc odpowiednio malych ofert dla siebie byliby zmuszeni do czastkowego skupowania ofert. Bardzo latwo pomylic sie przy czyms takim o jedno zero, nie wspominajac juz o zwiekszonym nakladzie pracy w porownaniu do jednego klikniecia na sciagniecie malej oferty, jak to jest do tej pory.

Ale byc moze sie myle, tyle ze widze jeszcze jeden problem, choc tym razem tylko "wizualnej" natury.
Obecnie ogromna wiekszosc graczy wystawia "pelne" oferty, tzn. np. 500, 10 000, 30 000, Wszystko wyglada w miare porzadnie i przejrzyscie i latwo jest zebrac kilka ofert na potrzebna ilosc danego surowca, na biezaco wszystko sumujac. Jesli te oferty "poszarpiemy", to lista ofert bedzie mogla wygladac np. tak:
275, 6400, 13100, 48700 itd. I wez tu czlowieku sumuj ;) Moze troche przesadzam, ale problem tego rodzaju mamy juz na rynku zywych towarow na przykladzie starszych ofert, ktore czesciowo sie rozpadly i juz nie sa "pelne". Mi to osobiscie troche przeszkadza i wolalbym, by przynajmniej na rynku normalnych towarow czegos takiego nie bylo. Moze to i drobnostka, ale problemow na rynku mamy cale mnostwo, po co dokladac kolejny ?
 
Ostatnia edycja:

BlossomValvi

Łucznik
A to dlatego żywe mają takie dziwne wartości :)
Na razie to bym się z tym wstrzymał, podobno grzebią w kupcu więc jeśli zrobią sensowne opcje na filtrację ofert to problem sam zniknie

@Cyfral.pl powiem tak na twoim poziomie to ty jeszcze nie wiesz co to znaczy zaśmiecony rynek :> mi sie oczy otworzyły jak żywe wchodzą gdzie masz cały serwer ofert a potem coraz gorzej bo wchodzą żywe wyższych poziomów i się miksują z niższymi... czyli to co normalne tylko pomnożone na cały serwer
A dorzuć granie z apki gdzie nie ma prawie w ogóle filtracji...

I to jest skala problemu a nie że ktoś ma 1000 zamiast 10000 to jestem jeszcze wstanie ogarnąć w ramach jednolitej wymiany (ot szybciej się klika :p) a w ramach bractwa to po prostu proszę na czacie czy w wiadomości (dostępnej dla każdego) o wystawienie grubszej ofki