• Drogi czytelniku forum,

Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Medivh wita i w pas się kłania.

• Rozpoczynający wątek DeletedUser1117
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser1117

Guest
Skoro na forum przyszło mi zagościć, wypada się przedstawić. Zwą mnie Medivh - przyznaję, niezbyt wyszukane to imię, bo skradzione temuż znanemu magowi.

Do świata zwanego Felyndral przywiało mnie bez mała sześć miesięcy temu i przyznaję, iż szybko się zadomowiłem, tworząc przytulne miasto dla kilkunastu tysięcy już elfów.

O sobie słów kilka zatem. Jestem graczem ponad ćwierć wieku, miłośnikiem fantastyki oraz sci-fi (tyczy się to gier planszowych, karcianych czy komputerowych, literatury i kina), zwierzolubem z czterema psami pod dachem, oraz melomanem ze szczególnym zamiłowaniem do rocka (w wielu wariantach gatunkowych). Zawodowo zajmuję się wsparciem IT, a z wykształcenia jestem kulturoznawcą i socjologiem.

Witam tedy raz jeszcze, ukłony ślę i pozdrawiam słowami pewnego rewolwerowca: długich dni i przyjemnych nocy.

Medivh

Dragomira

Ex-Team
Witam szanownego maga w naszych skromnych progach :)
Mój nałóg czytelniczy każe mi się dopytać o ulubionych autorów fantasy. A może coś polecisz? :)

DeletedUser1117

Guest
Nałóg czytelniczy to najlepszy z nałogów. :D

Do ulubionych autorów zaliczę z pewnością Sapkowskiego, Kossakowską, Grzędowicza, Ćwieka, Ziemiańskiego i Piekarę, jednakże najwyżej cenię sobie prozę Tomasza Pacyńskiego, Dana Simmonsa i Philipa K. Dicka.