• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Nowa Przystań - Rekrutacja

  • Rozpoczynający wątek Deleted User - 849065119
  • Data rozpoczęcia

Deleted User - 849065119

Guest
Drodzy Elfowie i Ludzie,


Poszukujemy aktywnych osób do gry w dynamicznie rozwijającym się bractwie „Nowa Przystań“. Od przyszłych sojuszników oczekujemy aktywności w turnieju i w iglicy. Wymogiem turniejowym jest zdobycie 1k punktów. Aktualnie robimy 10-13 skrzyń na turniej i srebro w iglicy to standard. Mamy ochotę na złotą rangę i do tego potrzebujemy Ciebie Jeśli jesteś zainteresowany wstąpieniem do naszego bractwa, to zapraszam.


Zgłoszenia przyjmuje nasz Arcy Roman-Wodzu oraz KGinger.
 

Restarer23

Wędrowiec
Witam. Złożyłem do waszego bractwa prośbę o przyjęcie Mnie w wasze szeregi.
Jestem początkującym graczem i to moje pierwsze miasto. Czekam na odp. Pozdrawiam ;)
 

KGinger

Wędrowiec
Zapraszam wszystkich aktywnych graczy do bractwa „Nowa Przystań“.

Początkujących, ale aktywnych graczy tez przyjmujemy. Z naszym wsparciem szybko rozwiniesz swoje miasto, co pozwoli na czerpanie pełnej przyjemności z turnieju i iglicy. Limity, jak już wcześniej opisane, nie są wygórowane.

Zgłoszenia przyjmuje nasz Arcy Roman-Wodzu
 

Deleted User - 849065119

Guest
Okienko transferowe otwarte :D Teraz jest najlepszy czas na dołączenie do bractwa, przed rozpoczynającą się jutro iglicą.


Poszukujemy 4 fanów iglicy do gry w dynamicznie rozwijającym się bractwie „Nowa Przystań“. Od przyszłych sojuszników oczekujemy aktywności w turnieju i w iglicy. Wymogiem turniejowym jest zdobycie 1k punktów. Aktualnie robimy 10-13 skrzyń na turniej i srebro w iglicy to standard. Mamy ochotę na złotą rangę i do tego potrzebujemy Ciebie. Jeśli jesteś zainteresowany wstąpieniem do naszego bractwa, to zapraszam.


Zgłoszenia przyjmuje nasz Arcy Roman-Wodzu
 

KGinger

Wędrowiec