• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Zasoby

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser3814
  • Data rozpoczęcia

DeletedUser3814

Guest
Witam jestem nowy w Elvenar. Szukalem na roznych stronach, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie. Ile posiadac budynkow Towarowych. Mianowicie w Technologii mam bonus do produkcji drewna i ile takowych budynkow posiadac w miescie? Aby bylo optymalnie. A i jak z czasem postawie lepsze towary w moim wypadku zwoje to czy usunac w tym momencie produkcje drewna? dziekuje za pomoc ; )
 

DeletedUser2262

Guest
Witam jestem nowy w Elvenar. Szukalem na roznych stronach, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie. Ile posiadac budynkow Towarowych. Mianowicie w Technologii mam bonus do produkcji drewna i ile takowych budynkow posiadac w miescie? Aby bylo optymalnie. A i jak z czasem postawie lepsze towary w moim wypadku zwoje to czy usunac w tym momencie produkcje drewna? dziekuje za pomoc ; )
Hej,

Na początku musisz postawić wszystkie manufaktury tj: marmur, stal i drewno. po pewnym czasie zostawiasz tylko manufaktury które dają Ci bonus (jak go rozwiniesz poprzez zdobywanie reliktów) - w tym przypadku drewna. Aby pozyskać pozostałe materiały (stal i marmur) handlujesz z innymi graczami.

PS Wg mojego doświadczenia i najlepszej wiedzy optymalna ilość manufaktur bonusowych to 5 sztuk (u ciebie drewna), potem 5 sztuk (u ciebie zwoje), i następne 5 sztuk z bonusowej manufaktury T3.

Pozdrawiam =)
 

DeletedUser174

Guest
Hej,

Na początku musisz postawić wszystkie manufaktury tj: marmur, stal i drewno. po pewnym czasie zostawiasz tylko manufaktury które dają Ci bonus (jak go rozwiniesz poprzez zdobywanie reliktów) - w tym przypadku drewna.
bzdura
nie musisz stawiać wszystkich fabryk, spokojnie