• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Wyniki wyszukiwania

  1. Elik2

    Dołączanie do bractwa

    Bug czy jakaś cicha zmiana?
  2. Elik2

    Feniksy

    Mamy już 5 Feniksów za chwilę będzie szósty... Zastanawiałem czy gdyby tak zrobić ranking to która kurka siedziałaby na najwyższej grzędzie? Co sądzicie? Który "kaczor" ( ;) ) najlepszy?
  3. Elik2

    Szukam bractwa robiącego srebro w iglicy

    Jestem początkującą (tak wiem, początkuję od 3 miesięcy ale każdy ma swoje tępo ;)) wioską iglicową i przymierzam się właśnie do mojej pierwszej iglicy. Szukam bractwa które pomoże mi postawić pierwsze kroki, a także wybaczy pierwsze potknięcia :). Staram się robić iglicę do II bossa. Nick w...
  4. Elik2

    Handel towar-PW?

    Hejka, zastanawiałem się czy kupno towaru za PW jest dozwolone. Coś w stylu gracz A wystawia ofertę 1:8 (0 gwiazdek) i wpłaca graczowi B X PW. Gracz B zdejmuje ofertę gracza A. Z góry dzięki za pomoc Pozdro Elik
  5. Elik2

    Elvenar helpler?

    No to tak znam ElvenStatsy ale nic poza tym. Każda inna stronka, aplikacja czy dodatek jest pożądany. Prosiłbym was o podzielenie się wiedzą o dodatkach do elvenara z których korzystacie (coś w stylu elvenarowego FoE helplera może? :)). Czy w ogóle są takie rzeczy? Z góry dziękuję za pomoc...
  6. Elik2

    Rynek Skrzynek a... łańcuszki?

    No więc tak. Tyle tu odkopałem już informacji jaki ten Rynek Skrzynek super, jaki ten Rynek Skrzynek oszczędny, jaki łatwy w obsłudze... Jakaż porażająca jest jego wyższość nad łańcuszkami... Zgadzam się w pełni bo sami z bractwem z powodzeniem go używamy... Jednak to zdanie o wyższości nad...
  7. Elik2

    Opcja "usuń miasto na tym świecie"