• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Ważne Co w trawie piszczy...[SPOILERY] cz. 6

Status
Zamknięty.

Malpa22

Wędrowiec
Zobaczcie jakie piękne wyniki padają w Iglicy Wieczności (przykład z s2).

IglicaRanking.jpg
Do tej pory (jako bractwo) można było zdobyć maksymalnie 1575 Esencji Ducha (25x63).
Teraz, odkąd mamy Postęp Bractwa możemy zdobyć jeszcze więcej.
W Archiwum Iglicy (na 10 poziomie) możemy mieć maksymalny zapas 500 Esencji Ducha.
Więc teraz rodzi się pytanie jaki jest teraz maksymalny wynik do osiągnięcia w Iglicy Wieczności?
 
Za 10 level perka iglicowego jest 500, więc 1330 + 500 = 1830 ;)
Powiedzialbym, ze raczej 1575 + 500 :)
Te 500 trzeba wrzucic najpozniej wtedy, kiedy w Iglicy bedziemy miec nie wiecej niz 800, zeby cale 500 jeszcze sie zmiescilo i zeby ogolny wynik nie przekraczal 1330.

Do tej pory (jako bractwo) można było zdobyć maksymalnie 1575 Esencji Ducha (25x63).
Teraz, odkąd mamy Postęp Bractwa możemy zdobyć jeszcze więcej.
No niezupelnie...
Same rekordy nikogo przeciez nie interesuja, natomiast trzeba pamietac, ze te wydane punkty trzeba przeciez odrobic.
Wyjasnie to na przykladzie tego 1717 z s2, za ktore, tak jakos wyszlo, to ja jestem odpowiedzialny ;)

Wiedzialem, ze wieczorem nie bede mial czasu tego pilnowac, wiec kiedy dzis po poludniu mielismy dopiero 1182 punkty w Iglicy, postanowilem wrzucic caly dostepny zapas (150), zeby miec spokojny piatek i nie musiec sie juz martwic. Weszlo 148 punktow, bo tyle wlasnie brakowalo do zlota. Okazalo sie, ze prawie wszyscy dotarli jednak pod sam koniec do szczytu, stad wynik ponad 1700. Tyle, ze to nie sa darmowe punkty. Najpierw trzeba je bylo zdobyc w poprzednich tygodniach, a dzis pod koniec Iglicy trzeba bylo te zuzyte punkty odrobic, czyli wbic wynik przynajmniej 1330+150 = 1480. Czyli wykorzystanie zapasu automatycznie podnosi poprzeczke w tej lub w nastepnej Iglicy, zeby zapas mozna bylo odzyskac :) Cos kosztem czegos niestety.
 

Koval92

Ambasador
16670ba8d08f.png

Echa Zapomnianych
(Luty 2022)
Estetyka eventu wybitnie Amunowa
 
Ostatnia edycja:
Moim zdaniem to swietnie, ze tworcy od pewnego czasu nawiazuja w nowych rozdzialach do stylu i estetyki tych troche starszych epok, ale akurat grafiki w stylu Amunow jakos mi wybitnie nie lezaly i dalej nie leza :) Ktos moze powiedziec, ze obiektywnie na to patrzac grafiki sa super i ze to tylko kwestia gustu i coz... w pelni sie z tym zgadzam, ale ten styl dalej mi nie lezy i nic na to nie poradze ;)
 

Poziomek

Rycerz
a ja tak zerkam od czasu do czasu łapkujac, badz wrzucajac PW to odnosze wrazenie ze ci do graja od dawna naprawde dawna- ich budynki czy to eventowe, czy inne rozne ktore sie przewinely przez gre w przeszlosci sa duzo bardziej dopracowane- kolory, szczegoly wyglad, a teraz to takie nie jakie - nazwalbym je wyglad zwyczajny.
 

blazius1

Paladyn
Połowa nagród dziennych jest dobra. Warta grzechu zagrania w tym evencie.

Śpiący Tytan
Jeden budynek jest bardzo zły. Zwłaszcza na tle budynków pozostałych, ale także z dwóch innych powodów.

Z powodu statystyk.
3x2, co półtorej doby ułomek runy, kultura za niska dla Latarni, nie łapie się na bonus z Latarni Sąsiedztwa nawet jeśli w mieście są budynki w większości epokowo lekko przeterminowane. I na tym etapie budynek nie spełnia nawet oczekiwań gracza, który ma nawet 10 Antycznych Cudów, a w turniejach robi wyniki nazwijmy to przeciętne. Czyli, że zbiera średnio dużo ułomków z turniejów. Jeśli spełnia, to co najwyżej gracza niedzielnego, który jakimś cudem idzie w większą ilość cudów niż te uważane za na prawdę potrzebne. Nie wiem ilu jest takich?

Z powodu (niskiego) limitu ułamków run.
Ponadto i co gorsza: jest mały limit posiadanych ułomków - wynosi tylko 10. I jest b. mała możliwość upłynniania tego limitu w Akademii Magii, ponieważ z rzadka i tylko za niektóre instanty z drugiego slotu tworzenia (licząc od lewej bodajże). Co sprawia, że aktywny gracz szybko wypełnia limit ułamkami. A jak limit się zapełnia, to produkcja tego budyneczku po prostu czasowo ustanie. Najdalej po dwóch tygodniach, ale nawet przy dość aktywnej grze powinna w końcu ustać - do momentu uwolnienia limitu.

Śpiący Tytan miałby jednak jaki taki sens, gdybyśmy mogli płacić ułomkami run w pozostałych slotach tworzenia.
Można także podwyższyć ten limit. Np. dwukrotnie. Podwyższenie limitu gracze ekonomiczni z wieloma Cudami znieśliby jakoś, pozostałym raczej on wisi. Zwłaszcza multikonciarzom, którzy Cudy mają już popodnoszone ponad 31 poziomy.

Event rusza jutro?
 
Na becie mamy nową funkcję, która pozwala wykorzystać niepotrzebne runy do rozbudowy cudów.
To niezle, niektorzy starsi gracze stana sie naprawde bogaci ;)

runy2.jpg

Przy czym wydaje mi sie, ze ta nowa funkcja szczegolnie przyda sie w celu udzielania pomocy "mlodszym" czlonkom bractwa. Jesli chodzi o mozliwosc wrzucania run we wlasne cuda, wydaje mi sie, ze ta funkcja bedzie mniej przydatna, bo przeciez jesli jeszcze rozwijamy jakis cud, to najczesciej nie mamy zbyt wielkiego zapasu run do niego, bo zuzywamy je co 5 poziomow. Duzy nadmiar run do danego cudu zaczyna nam sie zbierac najczesciej dopiero wtedy, gdy skonczymy juz jego rozbudowe do zamierzonego poziomu, czyli wtedy juz nie uzyjemy tych run do rozbudowy tego cudu :) Natomiast ta funkcja sprawi, ze "starsi", szczegolnie ci najaktywniejsi w turniejach gracze, zyskaja potezne narzedzie, dzieki ktoremu beda mogli rozbudowywac cuda "mlodszym" graczom. Fajnie, podoba mi sie to :) W bractwach, w ktorych gram na s1 i s3 juz w tej chwili jest tak, ze niektorzy starsi gracze przeznaczaja doslownie wszystkie zdobyte PW na bezinteresowna pomoc w cudach braci i siostr, ale mozliwosc wykorzystania w tym celu nadmiaru run przeniesie te pomoc na jeszcze zupelnie inny poziom :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry