• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Negocjacje w iglicy

Elicia

Wędrowiec
Witam wszystkich :)

Jestem początkującym graczem, niedawno rozpoczęłam IV rozdział, ale już powoli myślę o iglicy. Zamierzam ją przechodzić wyłącznie negocjacjami. Tak, wiem, że dla większości osób jedynym słusznym i prawidłowym sposobem przechodzenia iglicy jest walka, ale mnie to w ogóle nie interesuje. W tej grze najbardziej podoba mi się produkcja surowców i tylko na tym aspekcie gry chcę się skupić. A poza tym podoba mi się ta minigierka w negocjacjach i uważam, że będę miała zabawę próbując zgadnąć odpowiednią kombinację. W związku z powyższym proszę o poradę jak przygotować moje miasto na te negocjacje? Zaznaczę, że mam tylko jedno miasto i nie będę tworzyć wiosek iglicowych a moim głównym celem jest dotarcie do ostatniego rozdziału. Obecnie w wiosce mam zbudowaną zbrojownię, koszary i tereny treningowe (musiałam je wybudować do misji), będą one mi do czegoś potrzebne w późniejszej grze czy lepiej jest je sprzedać/schować do magazynu, żeby zwolnić miejsce na manufaktury? Na początku będę miała kilka surowców do wyboru w negocjacjach, ale z czasem pojawi się ich więcej. Jakie macie strategie w takich przypadkach? Będę wdzięczna za wszelkie porady i wskazówki :)
 

Serengeti

Szef kuchni
Witam wszystkich :)

Jestem początkującym graczem, niedawno rozpoczęłam IV rozdział, ale już powoli myślę o iglicy. Zamierzam ją przechodzić wyłącznie negocjacjami. Tak, wiem, że dla większości osób jedynym słusznym i prawidłowym sposobem przechodzenia iglicy jest walka, ale mnie to w ogóle nie interesuje.
Spoko :)
Jest nas tu więcej takich szaleńców co robią Iglicę tylko negocjacjami ;)
A nie ma na ten temat większych dyskusji, bo tu nie ma o czym mówić - zbierasz zapasy towarów i jedziesz :D