• Drogi czytelniku forum,

    Aby aktywnie korzystać z forum dołączając do dyskusji lub aby rozpocząć własną, potrzebujesz konta w grze. Następnie możesz ZAREJESTROWAĆ SIĘ TUTAJ!

Handlarz różnościami

Czy taki Handlarz jest potrzebny

  • Tak

    Głosy: 30 68,2%
  • Nie

    Głosy: 11 25,0%
  • Mam inny pomysł - napisz jaki

    Głosy: 3 6,8%

  • W sumie głosujących
    44

Midi67

Rozbójnik
Gram od ponad 6 lat, w inwentarzu nazbierało się masę budynków, fragmentów i różnych rzeczy z którymi nie ma co zrobić, myślę że każdy gracz z długim doświadczeniem w grze ma ten sam problem a obecna możliwość wymiany na fragmenty :) to żenada !

Chciałbym zaproponować, żeby Twórcy Elvenara skopiowali pomysł z FOE w którym bardzo dobrą robotę w tym zakresie wykonuje HANDLARZ ANTYKAMI u którego można za osobną walutę sprzedać nieprzydatne przedmioty. Za pozyskane ze sprzedaży środki można na licytacjach i ze sklepu kupić coś czego graczowi brakuje np. Artefakty, budynki eventowe, z okresu gdy np. nie uczestniczyło się w grze itp.

Biorąc pod uwagę, że jest już gotowiec w innej grze IG, to adaptacja do Elvenara nie stanowiłaby większego problemu.

Dzięki temu można by było pozbyć się dziesiątków zalegających w inwentarzu budynków, które NIGDY nie staną w miastach.

Dodam jeszcze, że na FOE również są multikonta i nikt jakoś nie narzeka na handlarza a dzięki niemu można wybudować budynki, których normalnie gracz nie miałby się szans zdobyć.

Uważam, że taki handlarz znacząco uatrakcyjniłby grę w Elvenar, która w porównaniu do FOE jest coraz bardziej nudna.
 
Ostatnia edycja:

Poziomek

Rycerz
ja uwazam to za bardzo fajny pomysl i ciekawy - co prawda narazie dotyczy mnie w malym zakresie, ale z czasem dotknie bardziej-.ale juz np teraz usunelem lodowisko bo a) zajmowalo za duzo miejsca, b) po rozwoju budowli z drzewka stalo sie nie oplacalne - chetnie bym to sprzedal - dolozyl i kupil z czego moglbym skorzystac . Takze ja obiema łapami za.
 

Midi67

Rozbójnik